Advies afspraak Service melding

Dienstverlenend

Als keukenspecialist hebben wij één doel: een dienst te verlenen aan u als onze klant. In ons geval: een advies, een ontwerp, bestelling van materialen, maken van installatie tekeningen, het monteren van de keuken en daarna nog een jarenlange service en garantie. Een flinke opdracht en verantwoordelijkheid en daar zijn we ons van bewust. U stelt vertrouwen in ons bedrijf en het is aan ons om dit waar te maken. Met ons Tolkamp team doen we daarom enorm ons best om u deze diensten zo goed mogelijk te verlenen. Elke dag weer. Daarvoor worden wij tenslotte betaald.

Hierin proberen wij onderscheidend te zijn ten opzichte van de gangbare opvattingen in de (keuken)handel. De order binnenhalen lijkt daar het belangrijkste; de wijze waarop deze opdracht uitgevoerd gaat worden is ondergeschikt daaraan. En dat gaat ten koste van de kwaliteit van het advies en afhandeling in de montage en service. Wij hopen dat u Tolkamp leert kennen als een “no nonsense” keukenleverancier, zonder schreeuwerige opsmuk maar met veel extra service.

Eerlijk en transparant

Om bij de aanschaf van uw nieuwe keuken exact te weten wat u koopt hebt u het volgende nodig:

  • Persoonlijk en uitgebreid advies
  • Duidelijke offerte/order
  • Transparante, eerlijke prijzen.

Wij werken alles uit tot in detail, zodat u weet wat wíj wel doen en wat (nog) niet inbegrepen is. Geen verrassingen achteraf.

Prijs

Bij Tolkamp krijgt u direct de verkoopprijs, inclusief alle kortingen. Voor klanten die op zoek zijn naar de keuken met super aanbiedingen en “wel 60% korting’ zijn wij NIET het goede adres. Bij Tolkamp weet u direct wat de keuken kost. Duidelijk, eerlijk en transparant. Deze zogenaamde megakortingen hebben namelijk maar één doel: de offerte ondoorzichtig maken zodat u niet meer exact kunt zien wat elk onderdeel nu écht kost. En deze koehandel past niet binnen de Tolkamp filosofie. De vraag is natuurlijk wie er nu echt baat heeft bij het offreren met onduidelijke prijzen ……….. de klant ……..?

Montage

De montage van onze keukens houden we in eigen hand met ervaren enthousiaste Tolkamp monteurs. Zij kennen de filosofie van het bedrijf door en door (en zijn deels zelfs de filosofie van het bedrijf). Ze zijn uw directe aanspreekpunt tijdens de montage en doen ook zelf de oplevering van de keuken. En zijn net zo veel Tolkamp als de adviseur die u geholpen heeft.
Hoeveel anders dan een extern montage bedrijf dat er baat bij heeft uw keuken zo snel mogelijk te monteren.

Tevens maakt het ons flexibeler om extra service te bieden. Moet u bijvoorbeeld de wanden nog schilderen? Dan komen we zelfs gewoon een keer extra terug om de wasemkap achteraf op te hangen zodat u minder kans hebt op beschadigingen. U legt de vloer achteraf? Dan monteren wij de plinten pas als de vloer klaar is en krijgt u ze precies op maat. Dit is alleen zo aan te sturen met eigen monteurs. Als extra dienstverlening naar u. Onze filosofie: vanaf advies tot montage en service zijn we één Tolkamp team.

montage-instructie

Persoonlijk design/Maatwerk

“We bedienen onze klant zoals we zelf ook geadviseerd zouden willen worden” is één van onze uitgangspunten. Onze ontwerpers zoeken naar de meest praktische en mooiste oplossing, aangepast aan uw woon- en kookwensen. Dit is niet altijd de goekoopste oplossing. Wel de meest waardevolle! Zoals een klant eens treffend omschreef:
“bij Tolkamp had ik voor het eerst het gevoel dat het míjn keuken ging worden. Niet een keuken….” Om dit persoonlijke design uit te werken hebben we gezocht naar een goede balans tussen maatwerk- en productie leveranciers. Dit maakt het ontwerpen flexibel. Ook hier is het onze adviseur die de kwaliteit van het ontwerp en advies bepaald. In mindere mate de materialen. Ons eigen team monteurs speelt uiteindelijk een zeer belangrijke rol. Zij hebben moeten de creativiteit van het persoonlijk design wel uit de vingers kunnen krijgen. Van vloeren leggen, plafond- en wandbetimmeringen tot aan de montage van maatwerk keukens.

keuken-advies-vierkant

Service

“De wijze waarop men omgaat men service legt de ziel van de onderneming bloot”. Onze filosofie is dat de service niet stopt na de montage. Dan begint de service pas. Wij vinden het uiterst belangrijk dat onze klant 15 tot 20 jaar plezier heeft met haar keuken. En in deze lange periode zal er onderhoud gepleegd moeten worden. Om dit goed in de hand te houden servicen wij als Tolkamp zélf onze klanten. Korte lijnen en transparante afspraken blijft onze filosofie. Niet de verantwoordelijkheid afschuiven naar een fabrikant. Lees verder op de website hoe serieus wij deze service nemen

Service aanvraag?
service-klein

Medewerkers

Dit is dé meerwaarde van ons bedrijf. De medewerkers maken het bedrijf, niet de materialen. Natuurlijk werken we met een goede kwaliteit kasten, werkbladen en apparatuur. Maar het krijgt pas écht zijn waarde door het goede ontwerp, advies, montage en service. En daar is de kwaliteit en het enthousiasme van onze médewerkers bepalend. De adviseur die in het ontwerp net even een paar stappen verder denkt. De planner die net even flexibel rekening met u probeert te houden. De monteur die met u overlegt en ook zorgt dat alles na vertrek weer opgeruimd is.
En de servicemonteur die er voor zorgt dat u jarenlang plezierig kunt koken en wonen. Vandaar dat we met álle medewerkers 5 keer per jaar een avond brainstormen over wat we als Tolkamp doen, wat we willen uitstralen en waar we ons blijvend kunnen verbeteren. Het streven naar perfecte dienstverlening is onze filosofie een continu verbeter proces.

Bekijk ons team
team-tolkamp